OT: Potize s registratorem

Petr Stehlik pstehlik na sophics.cz
Pátek Prosinec 5 12:05:05 CET 2003

On Fri, 2003-12-05 at 09:24, Bohumil Stejskal wrote:
> vim, ze tohle tema sem nepatri, ale sleduji jen tuto konferenci a
> verim, ze snad by nekdo z vas mohl mit podobny problem: jiz mesic
> zadam o zmenu dns u registratora domen media4web.com (ceska firma p.
> Popelky z Prahy 3), ale ani pres ruzne urgence mailem i telefonam se
> stale nic nedeje a nikdo u te firmy mi neni schopen vysvetlit proc
> nejsou zmeny provedeny. Snad maji nejake potize. Nevite prosim nekdo
> cokoliv o osudu teto firmy?

O osudu nevim nic, pouzivam media4web.cz (ne .com) a zatim si nemuzu
stezovat - online editace funguje jak ma.

Ale vzpominam si na jednu vec - puvodne jsem zurive zadal o prevod jedne
domeny (jeste na jineho registratora) a po urgencich porad nic a nic. Az
nakonec jsem si vsiml, ze technicky subjekt pro tu domenu ma sice
kontaktni e-mail, ale admin-c toho subjektu uz zadny email nemel. Takze
NIC sice prijimal zadosti o prevod, ale nic se nedelo zrejme kvuli te
chybejici adrese u kontaktu subjektu domeny. Tak jestli nahodou nemate
podobny pripad..

Petr