SAMBA 3.x a neznámé parametry v konfiguraci

Jan Nemsak janko na janko.sk
Pátek Prosinec 5 13:01:17 CET 2003

V dokumentacii k sambe 3.0 je ze tieto parametre sa uz nepouzivaju, lebo
su irelevantne, lebo samba 3.0 pouziva uz utf8 pre nazvy suborov.
Problem mas, ak mas subory na linuxovskom disku s diakritikou a
"neprekonvertoval" si nazvy suborov pri prechode na sambu.
Spominanu konverziu som spravil tak, ze som si vsetky subory v sambe
stiahol na iny komp este kym som mal staru sambu, potom som upgrejdol
sambu na 3.0 a nakopcil som ich naspat do samby.
On potom ulozi nazvy sobrov uz vo formate UTF-8.

Jano

--
Jan Nemsak (janko na janko.sk)
ICQ: 59817311