SAMBA 3.x a neznámé parametry v konfiguraci

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Pátek Prosinec 5 13:14:54 CET 2003

Jan Nemsak wrote/napsal:
: V dokumentacii k sambe 3.0 je ze tieto parametre sa uz nepouzivaju, lebo
: su irelevantne, lebo samba 3.0 pouziva uz utf8 pre nazvy suborov.
: Problem mas, ak mas subory na linuxovskom disku s diakritikou a
: "neprekonvertoval" si nazvy suborov pri prechode na sambu.
: Spominanu konverziu som spravil tak, ze som si vsetky subory v sambe
: stiahol na iny komp este kym som mal staru sambu, potom som upgrejdol
: sambu na 3.0 a nakopcil som ich naspat do samby.
: On potom ulozi nazvy sobrov uz vo formate UTF-8.

   Dá se ta konverze znaků provést i přímo na Linuxu?

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster