hp deskjet 5150 vezme papir, ale netiskne (vyreseno)

Karel Vyskočil karel1 na students.zcu.cz
Pátek Prosinec 5 15:55:47 CET 2003

Dne so 29. listopad 2003 23:43 jste napsal(a):
> Zdravim,
> rad bych se zeptal na tento problem:
> Poridil jsem si tiskarnu HP Deskjet 5150 a podle navodu na
> www.abclinuxu.cz jsem nainstaloval posledni ovladace hpijs-1.5.
> Pomoci www rozhrani http://localhost:631 jsem tiskarnu nastavil.
> Pri odeslani dokumentu tiskarna podivne zarachta, vezme si papir,
> popojede tiskovou hlavou nad papir a zase se vrati, ale tisk se
> nekona. Ve fronte se vsechny dokumenty objevuji se stavem
> "aborted". Znepokojuje me to rachtani pred "tiskem" a pri uklizeni
> tiskovych zasobniku. Nicmene pri zkusebnim nainstalovani Windows a
> [...]

Problem bude pravdepodobne ve starych verzich porogramu. Po instalaci
Slackware 9.1 i MDK 9.1 a dointalovani hpijs-1.5 tiskarna tiskne.
Nicmene to rachtani je dost divne a nezda se mi, ze by to byla
vlastnost, takze to vidim na reklamaci :-(.

S pozdravem Karel.

--
"Just Say No."   - Nancy Reagan

"No."            - Ronald Reagan