spustenie skriptu na DHCP-serveri pri prihlaseni stanice

Pátek Prosinec 5 23:03:40 CET 2003

On Fri, Dec 05, 2003 at 03:29:44PM +0100, Veros Kaplan wrote:
> Slíbil jsem poslal skriptík pro zpracování /var/lib/dhcpd/dhcpd.leases.
> Je vystavený na
>
>         http://foto.koren.cz/ruzne/linux/dyndns.py
>
>   Používám ho pro generování DNS konfigurace pro DJBDNS. Po spuštění
> načte dhcpd.leases, zparsuje ho a vypíše

Pokud vas DNS server umi dynamicke updaty, pak muzete DHCP server nechat
DNS aktualizovat a nepotrebujete skripty:

http://www.pslib.cz/~kerslage/manuals/linux/pripojeni/#upd

Ja ale stejne neco podobneho pouzivam, protoze je potreba na zaklade
dhcpd.leases upravovat accountovaci pravidla a firewall.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz