Linux jako NIS client

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Prosinec 6 20:38:38 CET 2003

Pavel Just wrote:
: On Thu, 4 Dec 2003, Michal Dobes wrote:
:
: > Pavel Just napsal(a):
: > > passwd: Authentication token manipulation error
: > > V /etc/pam.d/system-auth mimo jiné  mám:
: > > password    sufficient    /lib/security/pam_unix.so nullok use_authtok shadow nis
: > > V /etc/nsswitch mám nis také nastavený.
: > > V /etc/yp.conf mám řádek
: > > domain domena server 10.10.10.43
: > > Nevíte, kde může být chyba.
: >
: > Jakym prikazem to heslo menite? passwd nefunguje, je na to
: > yppasswd prikaz a na serveru na to je demonek yppasswdd.
: Passwd právěže funguje, pokud to zadáte do výše uvedených souborů.
: yppasswd mi říká, že yppasswdd na serveru neběží, ale to není
: pravda.
:
	A co rika rpcinfo -p <hostname_nis_serveru> (pokud to spustite
z linuxoveho NIS klienta) - je tam sluzba yppasswdd videt? Jaka verze?

-Y.

|  I actually have a lot of admiration and respect for the PATA knowledge  |
| embedded in drivers/ide. But I would never call it pretty:) -Jeff Garzik |