HW pro RH9

Pavel Janoušek janousek na fonet.cz
Pondělí Prosinec 8 09:06:47 CET 2003

	Ja myslim ze ano. V Linuxu (2.6.0-test X jsem nezkousel, ale zkousel jsem to libata do 2.4.X (bez uspechu'-)) a AC jadra 2.4.X) jsem vzdy skoncil na tom, ze se to detekuje jako ICH5 => via ide-scsi z toho mam dalsi "kanaly" a tedy disky (/dev/sdX), ale o HW/SW podpore RAIDu, ktery je v tom ICH5R obsazen ani tuk... - podobne je to u toho VIAckeho chipsetu, ale ten mam jen doma a podobne testy jsem provadel v praci na desce fy Intel (Enter level MB)...

	Pokud jsem dobre zahlid, pak novy chipset od Intelu ma mit ty "variabilni" mustky dokonce 4, takze to az tak horka novinka (navic zapadajici) zrejme nebude...