mkisofs - zahrnuti jmena adresare do ISO souboru

dd na daemond.com dd na daemond.com
Pondělí Prosinec 8 11:03:04 CET 2003

Mam 650MB dat v adresari /tmp/vypocty
Potrebuji vytvorit image CD (tedy ISO, asi pomoci mkisofs).

kdyz spustim mkisofs -o /vysledek.iso /tmp/vypocty,
tak to vytvori ISO obraz se vsemi daty, ktere jsou ale
na CD v korenovem adresari.

Napriklad, pokud existuje /tmp/vypocty/fourier.txt,
tak po mkisofs je na CD primo v cd:/fourier.txt

Rad bych ale aby na CD byly moje data i s adresarem "vypocty".
Kdyz dam mkisofs -o /vysledek.iso /tmp, tak to sice spravne zahrne cely
adresar "vypocty", no ale samozrejme se do iso souboru nakopiruje i vse
ostatni z /tmp.

Zkousel jsem parametr -graft-points, ale nefunguje mi tak jak chci, nebo ho
neumim spravne napsat... sice to jakoby vytvori v ISU spravny adresar
"vypocty", ale vlastni data jsou jakoby vsude - tedy i v korenovem adresari
cd,
i v podadresari vypocty (jakoby hardlink).

nevi nekdo co s tim?
dekuji

Tomas Matejicek