mkisofs - vyreseno - zahrnuti jmena adresare do ISO souboru

dd na daemond.com dd na daemond.com
Pondělí Prosinec 8 12:02:04 CET 2003

Ha!
Myslel jsem si ze delam chybu ve specifikaci -graft-points, ale ja jsem
delal chybu jinde. Psal jsem

mkisofs -o /vysledek.iso -graft-points /vypocty=/tmp/vypocty /tmp/vypocty
(myslel jsem ze /vypocty=/tmp/vypocty je jen parametr pro -graft-points).

Uz ale chapu, ze graft-points funguje tak,
ze primo u *vstupnich adresaru* navic jeste specifikuji
virtualni cestu kde budou ulozeny

takze takto je to spravne
mkisofs -o /vysledek.iso -graft-points /vypocty=/tmp/vypocty

Velmi mnohokrat dekuji za nakopnuti :-)

S pozdravem
Tomas Matejicek