Linux jako NIS client

Petr Skoda skoda na pleione.asu.cas.cz
Úterý Prosinec 9 12:08:33 CET 2003

On Thu, 4 Dec 2003, Jan Kasprzak wrote:
> :    Mám NIS server na AIX 4.3.3 a Linux RedHat 7.1 (vím, že je to staré)
> : jako NIS klienta. Pokud si chci z Linuxu změnit heslo, dostanu po zadání
> : hesel hlášku:
> : passwd: Authentication token manipulation error

Obavam se, ze je to dano nekompatibilitou obou NISu,

ja jsem mel kdysi taky server na SunOS4.1.4 s ruznymi upgrady a patchi a
jine SunOSy a Solarisy si s nim rozumely, ale linuxy nic.

Pak tam byly zmatky ohledne NIS (nejake NYS a ruzne beta verze NIS, ktere
leccos neumely - vuz stare NIS HOWTO) . Vzdy jsem musel heskla menit a
zakladat primo na serveru - klienti taky rvaly token manipulation error.
Pak se kdysi objevil na Linuxu parametr compat (aby odpovidal chovani
NISu na sunech) ale ten taky neresil zmenu ypppaswd.

Proste neni vse compatibilni co se stejne jmenuje (vemte si treba
automounter na Solarisu a na Linuxu)

ALe treba to neni Vas problem - nas uz taky ne, sun uz zesnul a mame
ypserver na linuxu taky.

*  Petr Skoda                         Tel   : (323) 649201, l. 361     *
*  Stelarni oddeleni                          (323) 620361, 620136     *
*  Astronomicky ustav AVCR            Fax   : (323) 620250             *
*  251 65 Ondrejov                    e-mail: skoda na sunstel.asu.cas.cz  *
*  Ceska republika                            pskoda na mbox.cesnet.cz     *