distribuce WhiteBox

Miroslav Kolombo kolombo na kolombo.cz
Úterý Prosinec 9 21:25:10 CET 2003

> Ja to pouzivam, i kdyz jsem si to prekladal sam. Je to v podstate Red
> Hat Enterprise Linux 3 (prelozeno ze stejnych zdrojaku).

Tak to jsme uz DVA, kdo to pouziva.
Co asi zkousi Ti ostatni uzivatele RH 7.x az 9.0?!

> Bezpecnostni aktualizace a opravy budou vychazet jako zdrojaky od firmy
> RH 5 let, takze je to to nejperspektivnejsi reseni, ktere lze nalezt a
> je to zadarmo.

Takze se budu muset naucit prekladat, tam to automaticky
up2date nepujde.
Mimochodem, da se nekde prihlasit nejake "security alert"
pro tuto distribuci? Ma RedHat neco takoveho?

> Chci to vsechno zverejnit behem prosince (vcetne tech prekladanych
> updatu pro i386 i AMD64).

Vzhledem k tomu, ze v liberation RC2 je up2date, bude to nekde
na www.linux.cz/current ? To by pak WB byl distribuce snu ...

Miroslav Kolombo
kolombo na kolombo.cz