Disk IDE na USB

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Středa Prosinec 10 12:40:40 CET 2003

On Wed, 10 Dec 2003, Miroslav BENES wrote:

> Přeji krásný den !
>
> Zkouším tu jednu zajímavou věcičku - krabička, do které se
> připojí IDE disk a ta se pak vrazí do USB portu (výrobce
> Kouwell).
>
> Chová se to jako "klasické" USB-storage zařízení, ale má to pár
> mušek, na které bych se rád přeptal :
>

> a) disk se připojí jako /dev/sdc
> ================================
> kernel: hub.c: new USB device 00:1d.7-2, assigned address 3
> /etc/hotplug/usb.agent: Setup usb-storage for USB product
> 402/5621/103
> devlabel: devlabel service started/restarted
> [...]

Něco podobného se mi stalo s klasickou USB čtečkou a CF kartou. Bylo to
všechno nové, takže jsem milou kartu vzal, v fdisku všechny oddíly zrušil,
vytvořil nové pro FAT32, naformátoval a od té doby se to vždy a všude
chová naprosto bezproblémově, a že už jsem těch USB portů na
různých mašinách několik navštívil...

R.V.