procmail

mardon mar.don na seznam.cz
Středa Prosinec 10 13:03:28 CET 2003

Hello David,

> [...]

DJ> nejakem zas#$*# viru. Protoze za den by to bylo x desitek (nekdy stovka)
DJ> hlasek.
DJ>   Osobne me vice nez ty viry (ty s*ky se daji aspon poslat do /dev/null
DJ> kam patri jednim pravidlem, pokud nekdo posila exe archivy je to jeho
DJ> problem) nesnasim vic hlasky blbych antiviru a serveru, protoze kdyz me
DJ> chodi Xx denne maily v polstine, rustine, spanelstine, italcine,
DJ> slovencine, esperantu apod. vyplody tak se filtrovat nedaji :-(. Sice je
DJ> to krasne cviceni cizich jazyku ale po tom opravdu neouzim.

V tomto souhlasim, bohuzel pozadavek na zaslani oznameni jde mimo me z
vyssich mist a stim ja nic nenadelam.

Jinak jeden problem byl v | pred echo
presto mi to, ale nefunguje.
Jeste uvazuji o pouziti formail pro vytahnuti FROM a SUBJECT.
Jeste nevite nekdo jestli se pak da poslat mail pres sendmail ??

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz