Jak color index v mutt donutit, aby zvyraznil urcite radky podle polozky From:?

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Prosinec 10 13:07:21 CET 2003

Dobrý den,

bojuji nějak s color index (tedy tím hlavním pohledem v mutt se seznamem
mailů podle sebou), který bych rád "ohnul" k tomu, aby mi položky například
z domény linux.cz (tedy správný zápis: linux\.cz$ zvýraznil jasně žlutou.

Jenže on na to nemá příslušný simple pattern...jen celý mail nebo TO: nebo
subject, ale položku from neumí. Mohl bych eventuelně použít ~h pro header, ale
to mi nefunguje, protože v indexu nezobrazuji právě to from....podle kterého
bych to rády zvýrazňoval.

Nemáte to někdo nastaveno podle tohoto schématu?
Martin K.

--
Dej pozor, aby jazyk nepředběhl myšlenku.
		-- Cheilón