Hledani reiserfs partition

David Kredba kredba na ibot.cas.cz
Středa Prosinec 10 16:26:33 CET 2003

V teto zalezitosti jsem s panem Koudelkou vedl soukromou vymenu nazoru.

Poradil jsem mu jednu metodu, ktera podle me povede jiste k vysledku. Je
ale pracna a davam ji v plenum k posouzeni.

Jeho hdd ma nyni na sobe definovany tri oddily, 1. primarni oddil, puvodne
/boot (je OK, da se pripojit), 2. primarni oddil definujici rozsireny
oddil od konce 1. oddilu do konce disku (je OK). V rozirenem oddilu je
definovan jeden logicky oddil a ma nesmyslne hranice i typ. Zbytek tabulky
oddilu je prepsan znaky FF, dos podis je platny. Zavadeci zaznam je
platny.

Datovy oddil (asi /home ?) byl na konci disku a mel velikost cca 35 GB.

Disk je adresovan LBA mapovanim.

Ja bych smazal logickou jednotku a pak vzdy vytvoril logickou jednotku (t
83) s hranici konec disku - cylindr na hranici o neco mene nez 35 GB a
pripojoval ji. Neuspech pripojeni -> smazat hranici vlevo -> zvetsit oddil
o jeden cylindr -> zapsat oddil -> zkusit pripojit a to az do zblbnuti.

Dalo by se to zpracovat davkove.

Nedoslo-li k destrukci struktur fs, musi byt oddil nalezen.

David Kredba