COMMERCIAL Omluva Was: Re: Akademicke licence Red Hat Enterprise Linux

Stanislav Polášek sp na linworx.cz
Středa Prosinec 10 18:59:53 CET 2003

Omlouvam se za to, ze jsem nepouzil, jak mi je vytykano, v subjektu
oznaceni COMMERCIAL. Prispevek mel za ukol rozsirit vedomost o moznosti
nakupu RHEL v akademicke verzi (za konkretni ceny, _dane_ firmou Red
Hat) a o tom, ze je mozne vyhout se problemum ktere suzuji leckterou
organizaci pri nakupu zbozi ze zahranicnich zdroju.

s.p.

--
Stanislav Polasek