Jak color index v mutt donutit, aby zvyraznil urcite radky podle

Martin Kamín ZULU martinkamin na quick.cz
Středa Prosinec 10 20:05:52 CET 2003

On 10. Dec, 01:07 PM CET, Martin Kamín ZULU <martinkamin na quick.cz> wrote 27
lines:

> Dobrý den,
>
> bojuji nějak s color index (tedy tím hlavním pohledem v mutt se seznamem
> mailů podle sebou), který bych rád "ohnul" k tomu, aby mi položky například
> z domény linux.cz (tedy správný zápis: linux\.cz$ zvýraznil jasně žlutou.
>
> Jenže on na to nemá příslušný simple pattern...jen celý mail nebo TO: nebo
> subject, ale položku from neumí. Mohl bych eventuelně použít ~h pro header, ale
> to mi nefunguje, protože v indexu nezobrazuji právě to from....podle kterého
> bych to rády zvýrazňoval.
>
> Nemáte to někdo nastaveno podle tohoto schématu?
> [...]

Omlouvám se, pro oči nevidím :(
je to pattern ~f
(jak prozaické, že :)))

Takže pro můj index color to teď vypadá takto:
color index     white           black   "~b a"
color index     brightyellow    black   "~f vutbr | ~f creo | ~f data"

a všechny řádky mailů pocházejících z mailových adres obsahujících vutbr
nebo creo nebo data se mi zvýrazní žlutou barvou.... Výborný nápad, jak
nezapomenou na mail šéfa!

Martin K.

--
Pro člověka, který splnil svou povinnost, je smrt přirozená a
vítaná právě tak jako spánek.