Jak otevrit postfix pro vsechny

Zkoumalek zkoumalek na seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:31:30 CET 2003

Dobry den,

potreboval bych na chvili na Postfixu (postfix-2.0.6-1mdk) otevrit posilani odkudkoliv pro vsechny (Open Relay). Bohuzel se mi to nedari. Nevite jak neco takoveho nastavit? mynetworks jsem zkousel nastavit na libovolnou sit 0.0.0.0 nebo all, ale postfix na to nereagoval. Existuje nejake jednoduche reseni? Potrebuji to nastavit odkudkoliv odeslat kamkoliv. Vim ze toto reseni neni bezpecne, ale ted to na chvili nutne potrebuji...

Predem dekuji za napovedu.

S pozdravem
T. Zkoumalek
Eurotel Data Nonstop  - neomezený přístup na internet za 649,- (s DPH 681,45)  Kč měsíčně! http://ad2.seznam.cz/redir.cgi?instance=67071%26url=http://www.eurotel.cz/site/cz/servicesAndTariffs/specialOffer.html?list=34995