mkisofs ze stdin ?

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 11 12:10:39 CET 2003

> No jo takhle jsem to nejak zkousel taky, ale zjistil jsem , ze je ssh
> priserne pomale (a neprisel jsem na to jak sifrovani vypnout). Proto
> jsou pouzival NFS mounty a kopiroval - ale taky to neni ono.

Pokud ty masiny nemaji uplne prehistricky procesor, tak to sifrovani tolik
nevadi (zejmena kdyz nastavite nejake mene narocne). Napr. ja mam
zkusenost s par ne uplne novyma strojema, na kterych je rsync via ssh
stejne rychly jako ftp.

Jinak u ssh sifrovani vypnout jde, ale jen ve zdrojacich (neni to ani moc
tezke najit). Vas by spis ale zajimala utilitka netcat.

-- Honza Houstek