Grabovani s TV karty

Dave Lister dave na birko.cjb.net
Čtvrtek Prosinec 11 12:11:39 CET 2003

On Thu, Dec 11, 2003 at 09:54:51AM +0100, Petr Lascak wrote:
> Zdravim vsechny,
Zdravim,

> pujcil jsem si TV kartu PV951, vcelku bez problemu rozbehal pod
> MDK 9.2 a pripojil pres SVHS vstup videokameru. Pokud se jen divam
> je vse OK ,ale pri pokusu o grabovani , se mi objevi informace o streamu,
> ozyva se zvuk, ale soubor AVI se nevytvori.
tohle se tu resilo nedavno - teda pokud mate problem se zvukem. Nejsem
si jist, zda jsem pochopil co presne vam nefunguje. Pokud se nevytvori
ani ten video.avi, tak to bude komplikace jinde. Mozna by se siklo vic
informaci, tohle neni zrovna vycerpavajici popis.

Napr. vite, ze se nemuzete na tu TV zaroven divat a zaroven nahravat? To by
mohl byt vas pripad. Jinak jsem se s necim podobnym nesetkal, mozna by
pomohlo poslat kompletni vypis mencoderu...

> $ mencoder -o video.avi -oac pcm -ovc lavc -tv \
> on:driver=v4l:width=352:height=288:input=2:adevice=/dev/dsp:forcechan=2

David Kubicek