Jak otevrit postfix pro vsechny

Veros Kaplan veros-XXXX na tac.cz
Čtvrtek Prosinec 11 12:47:17 CET 2003

Zkoumalek wrote/napsal:
: Dobry den,
:
: potreboval bych na chvili na Postfixu (postfix-2.0.6-1mdk) otevrit
: posilani odkudkoliv pro vsechny (Open Relay). Bohuzel se mi to nedari.
: Nevite jak neco takoveho nastavit? mynetworks jsem zkousel nastavit na
: libovolnou sit 0.0.0.0 nebo all, ale postfix na to nereagoval. Existuje
: nejake jednoduche reseni? Potrebuji to nastavit odkudkoliv odeslat
: kamkoliv. Vim ze toto reseni neni bezpecne, ale ted to na chvili nutne
: potrebuji....

   Jednou jsem omylem nechal běžet stroj s open relay. Do dvou hodin byl
nalezen a použit k odesílání spamů. Proto se domnívám, že není dobrý
nápad nechat open relay otevřenou jenom ani "na chvíli".

   Zkuste nastavit autentizaci, SMTP after POP, SMTP over SSH či něco
podobného. Pochybuji o tom, že je potřeba mít Open Relay.

Věroš Kaplan
--
Věroš Kaplan <veros @ tac . cz>
system disaster