Grabovani s TV karty

Petr Lascak hwsoft na email.cz
Čtvrtek Prosinec 11 15:54:51 CET 2003

Dave Lister pise:
> Napr. vite, ze se nemuzete na tu TV zaroven divat a zaroven nahravat? To by
> mohl byt vas pripad. Jinak jsem se s necim podobnym nesetkal, mozna by
> pomohlo poslat kompletni vypis mencoderu...

  Jo poslu, vcera jsem koncil pred pulnoci :-(, opravdu si myslim, ze s
  mencoderem jinak umim, ale proc nevytvori ten soubor avi netusim.
  To ze se nemuzu pri svych verzich jadra a bttv divat pri nahravani vim,
  ale jen jsem psal, ze vstup je OK, zvuk taky( ale ten neni to
  nejdulezitejsi).
  Jeste zkusim strace, treba neco rekne, z tohodle mi jde hlava kolem.

--
        Petr Lascak
        ITF FreeNet Liberec