uprava win-registra z linuxu?

Antonín Mička antonin.micka na megasphera.cz
Čtvrtek Prosinec 11 16:16:48 CET 2003

Zdar a silu,

No, myslim, ze to jde pomoci samby. Principielne jde o to, ze se sestavi
skript pro Wokna, ktery se ulozi na serveru a nejak se donuti, aby se provedl
na klientech s pravy admina. Presne si nepamatuji, jak to udelat, ale byl o
tom clanek na root.cz, tusim ze zkrote zlobiva okna, ale je to delsi doba,
asi tak rok.
.

--

Antonín Mička