Jak otevrit postfix pro vsechny

Dalibor Straka dast na panelnet.cz
Čtvrtek Prosinec 11 16:29:31 CET 2003

On Thu, Dec 11, 2003 at 12:47:17PM +0100, Veros Kaplan wrote:
> [...]
> : Nevite jak neco takoveho nastavit? mynetworks jsem zkousel nastavit na
> : libovolnou sit 0.0.0.0 nebo all, ale postfix na to nereagoval. Existuje
> : nejake jednoduche reseni? Potrebuji to nastavit odkudkoliv odeslat
> : kamkoliv. Vim ze toto reseni neni bezpecne, ale ted to na chvili nutne
> : potrebuji....
>
>    Jednou jsem omylem nechal běžet stroj s open relay. Do dvou hodin byl
> nalezen a použit k odesílání spamů. Proto se domnívám, že není dobrý
> nápad nechat open relay otevřenou jenom ani "na chvíli".

To me take zajimalo, ale za jeden den preze mne odeslali (pod mym
dohledem tail -f /var/log/mail.log) 4 spamy. Na noc jsem to vypnul a
druhy den zase jenom 4. Vzdycky to zkousi tak, za poslou mail sami sobe,
proste robot.

>    Zkuste nastavit autentizaci, SMTP after POP, SMTP over SSH či něco
> podobného. Pochybuji o tom, že je potřeba mít Open Relay.

Uplne nejjednodussi je nastavit do my_networks sit, pro kterou se mate
tvarit jak open relay a do smtpd_recipient_restrictions  dat jako prvni
permit_mynetworks.

Hezky den,
-- Dalibor Straka