Jak otevrit postfix pro vsechny

Jirka Kubík linux na mukt.cz
Čtvrtek Prosinec 11 16:53:17 CET 2003

Zkuste se podivat na smtpd_recipient_restrictions ... Pomoci tohoto
muzete udelat open-relay server ...

Jirka

Btw :

Ehm ... tazatel se neptal na Vas nazor, ale na to jak udelat open-relay.
Jestli se Vam na tom neco nezda, nechcete poradit, nebo nevite jak
poradit,
tak mu proste neodpovidejte a je to ...

> potreboval bych na chvili na Postfixu (postfix-2.0.6-1mdk) otevrit
> posilani odkudkoliv pro vsechny (Open Relay).

Nesdelil byste mi IP adresu? Staci soukrome. Abych si vas rovnou mohl
pridat na blacklist.

> Vim ze toto reseni neni bezpecne, ale ted to na chvili nutne
> potrebuji...

Ja zase vim (resp. mam dost dobrych duvodu si to myslet), ze to
nepotrebujete. Nestaci vam povolit jen treba nejakou sit?