XDMCP pres SSH

Peter Surda shurdeek na routehat.org
Čtvrtek Prosinec 11 23:16:41 CET 2003

On Thu, Dec 11, 2003 at 05:32:03PM +0100, Borek Lupomesky wrote:
> Hi all,
ahojky.

>    Normalne se pripojim na vzdalene X-Window pomoci "X :1 -indirect host".
>    Lze toto provest i pres SSH? Presdstavuji si, ze pomoci argumentu ssh -L
>    presmeruju lokalni port na vzdaleny a pak udelam "X :1 -port 1234
>    -indirect localhost". Problem je v tom, ze XDMCP funguje pres 117/udp,
>    kterezto pakety SSH nepresmeruje. Je mozne XDMCP nejak obejit?
Presne toto som nedavno riesil a vyriesil som to pouzitim VPN, konretne
openvpn, lebo to nepotrebovalo ziadne pece do jadra, binarky pre RH9 mi
funguju aj na servri aj na clientovi a setup je dost jednoduhy. Ale v principe
mozes pouzit lubovolne ine VPN, napr. ipsec.

Povodne som tiez chcel spravit cez ssh, ale nijake riesenie som nenasiel.

>    Borek
S pozdravom,

Peter Surda (Shurdeek) <shurdeek na routehat.org>, ICQ 10236103, +436505122023

--
            The dark ages were caused by the Y1K problem.