fedora-utf8

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Čtvrtek Prosinec 11 23:18:40 CET 2003

Jiří Dvořák napsal(a):

> -- tak jsem to skusil presne dle tech stranek ale bohuzel zadna zmena
> nenastala
> Jiří Dvořák <djirilinux na centrum.cz>

A máte v těch souborech přesně co tam mám já a nic jiného ?
Důležité je to  KEYTABLE="-u cz-lat2" to -u na začátku u fedory.

Jinak co přesně vám to dělá?

V konzoli když chcete psát nějaký český znak tak to píše co ?
Napíše to "á" ?

Prostě někde jste něco zapoměl, restartl jste to po změnách ?

|    ICQ    179223500                    |