fedora-utf8

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pátek Prosinec 12 08:21:46 CET 2003

Rudolf Ulc napsal(a):
> Dobrý den
>
> Pokud se něco nezměnilo, obávám se, že problém se nedá vyřešit (bez programování).
> Viz thread v této konferenci http://www.linux.cz/lists/archive/linux/199301.html
>
> V jádře něco chybí pro plné fungování UTF-8 na konzoli ...

A můžete mě říci co se musí naprogramovat ?

Mně vše běží OK v konzoli klávesnice píše, i zobrazuje konzole utf :-)

Pouze je zrada v manuálových stránkách které češké mrší odstranění toho
problému již taky bylo řešeno v archívu by to mělo být (uprava
ghostscriptu).

Samozřejmě nějaké problémy mají nějaké programy které neumí s utf
pracovat, třeba MC v konzoli při editaci českých souborů atd....

|    ICQ    179223500                    |