Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

MaReK Penguin Olšavský orsm na atlas.cz
Pátek Prosinec 12 18:17:03 CET 2003

Tomáš Janoušek napsal(a):
> To jsou tak zakladni pozadavky, ktere (co ja vim) vyrazuji Debian stable.
> A nevim jesi unstable na server...
^^^Debian i unstable je velice stable (podle mých zkušeností), třeba
nainstalit 1.CD Debu (prostě základ) a pak pak pomocí apt-get
nainstalovat Trusted Debian (těd se to jmenuje Adamantix -
http://www.adamantix.org/ ), takhle to někde dělal správce naší sítě...
	Já jedu na Mandrake (ten mi přijde orientovanej silně na desktop) a tak
trochu experimentuji se Slackem...

> Mnozi mi doporucuji gentoo, na nez nejsem vubec zvykly, a moc se me nelibi ze
> by chudacek Celeron 333 mel vsechno kompilovat sam.
^^^Ale zase máš nakompilováno na konkrétní HW... ;-)

Na server sítě u nás správec používá FreeBSD a některý servery jedou na
QNX... Sice to není LINUX, ale něco z BSD se mi jeví jako velmi good sys
pro server...

--
MaReK "Penguin" Olšavský
ICQ#: 160 178 925