kernel 2.4.23 a smart2/e eisa radic

Marek Blasko bl na mavipet.sk
Pátek Prosinec 12 19:15:20 CET 2003

 > Co je to za distro a jak jsi upgradoval jadro?

debian 3.0R2 (teda vsetko upgradnute podla aktualnich stabilnich balickou)
Jadro som cisto stiahol z www.kernel.org a skompiloval.

 > Nezkousel jsem teda 2.4.23 jadro, ale co si pamatuji tak jsem s timto
radicem nemel problemy,

ani ja (2.2.20 ci 2.4.18) ale 2.4.23 nejak nereaguje na parameter
"smart2=0x3000"

 > takze bych to odhadoval spise na problem, ze ovladac pro raid neni v
tvem jadre obsazen vubec/pripadne je obsazen jako modul.

To urcite nie. Je to suprovo v jadre dokonca to jadro i pise ale kedze
sa jedna o EISA kartu tak mu treba povedat kde ju ma hladat a dlabe
namna a na moje rady kde ma hladat kartu.

 >  Pokud jsi ho kompiloval sam tak se podivej s jakyma volbama a na
volby stareho jadra, pripadne make oldconfig to jisti. Nebo pokud je
jako modul tak pomuze initrd.

Kompiloval som to ze som si ponastavoval vsetko od zaciatku a skusal som
i podla konfiguraku z jadra na ktorom to slo a stal rovnaky problem nenajde.