Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pátek Prosinec 12 21:01:42 CET 2003

> No tim si nejsem tak zcela jist. Jednou jsem udelal tu neuvazenost ze
> jsem na RH7.3 dal misto jejich gcc 2.96 gcc 3.3 . Neco to delalo. Ale
> nesly me linkovat C++ knihovny, protoze gcc 3.3 jinak mangluje nazvy.
> Takze to by me cekalo i na debian stable, a prekompilovavat vsechny C++
> knihovny se mi moc nechce.

Jo, s C++ mezi verzemi gcc problemy budou, to je pravda. Samotna instalace
novejsiho gcc na stable ale mozna je (vedle defaultniho gcc-2.95). Na co
tak moc potrebujete nove gcc?

> A kompilovat si rucne apache (a veci s nim spojene) se mi taky nechce :)

Pro apache2 urcite nekde existuji neoficialni .deb pro stable. To jen FYI,
nutit vas do debianu nehodlam :-)

-- Honza Houstek