Jak je to s podporou fedory aneb co dat na server

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Pátek Prosinec 12 23:29:03 CET 2003

On Fri, 12 Dec 2003, Tomáš Janoušek wrote:

> No ten mandrake, jak uz jsme psali, se mi zda trochu vic na desktop a pro
> uzivatele, suse pro uzivatele o to vic (a nevim jak je to tam se zadarmovosti)

Hu, a je tu zase klasický případ JPP (Jedna Paní Povídala) ohledně MDK...

Stačí, když uvedu odkaz na seznam vlastností, které distribuce má a které
přesně vyhovují vašim uvedeným požadavkům nebo to budu muset rozepisovat
na další stránce?

http://www.mandrakelinux.com/en/features.php3#8

Odkazy na konkrétní produkty:
http://www.mandrakesoft.com/products/92/prosuite
http://www.mandrakesoft.com/products/corporate-server

Proč si 65 lidí ze sta myslí, že když je distribuce oblíbená mezi
uživateli, kteří preferují desktopové aplikace, tak není vhodná na server?

R.V.