fedora-utf8

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Sobota Prosinec 13 19:07:22 CET 2003

Jiří Dvořák napsal(a):
> V So, 13. 12. 2003 v 10:31, Petr Šobáň píše:
>

> --takze locale mi vypise:
>  LANG=cs_CZ.UTF-8
> LC_CTYPE="cs_CZ.UTF-8"
> LC_NUMERIC="cs_CZ.UTF-8"
> LC_TIME="cs_CZ.UTF-8"
> LC_COLLATE="cs_CZ.UTF-8"
> LC_MONETARY="cs_CZ.UTF-8"
> LC_MESSAGES="cs_CZ.UTF-8"
> LC_PAPER="cs_CZ.UTF-8"
> LC_NAME="cs_CZ.UTF-8"
> LC_ADDRESS="cs_CZ.UTF-8"
> LC_TELEPHONE="cs_CZ.UTF-8"
> LC_MEASUREMENT="cs_CZ.UTF-8"
> LC_IDENTIFICATION="cs_CZ.UTF-8"
> [...]

Nevím mám tam to samé a utf OK jinak file:/etc/sysconfig/console v
adresáři nic není mám ho prázdný.

Jinak někde zrada v file:/lib/kbd máte tam mapy file:/lib/kbd/unimaps
*.uni ?

Jinak ještě nám v OS nějaké programy kolem unicode tak skuste co vypíší.

[petr na soban ~]$ unicode-config
Usage: unicode-config [OPTIONS]
         [--prefix[=DIR]]
         [--exec-prefix[=DIR]]
         [--version]
         [--libs]
         [--cflags]
[petr na soban ~]$ unicode-config --libs
-L/usr/lib -lunicode
[petr na soban ~]$ unicode-config --cflags
-DUNICODE_USE_SYSTEM_ICONV
[petr na soban ~]$ unicode-config --version
0.4
[petr na soban ~]$

Máte tam taky unicode_start ? Skusit tento je to skript který nastaví
fonty jinak nevím zda mě tam nezůstal z RH8

UNICODE_START(1)
UNICODE_START(1)

NAME
        unicode_start - put keyboard and console in unicode mode

SYNOPSIS
        unicode_start [font [umap]]

Prostě mě to chodí, kromě pár známých chybiček, a nemusel jsem nic moc
dělat.

Jedině ještě že vám tam něco chybí nějaký balíček ? Fakt nevím proč to
nefunguje asi tam něco zůstalo z toho používání toho isa.

|    ICQ    179223500                    |