apache segfault

Neděle Prosinec 14 13:45:05 CET 2003

On Sun, Dec 14, 2003 at 01:28:26PM +0100, dd na daemond.com wrote:
> Z nejakeho duvodu mi obcas apache padne s chynou segmentation fault (11).
>
> Je mozne z nejakeho logu nebo odnekud vycist, jestli to nezpusobuje nejaky
> modul? (php, suexec, a cojavimco) Nebo resp. odnekud vycist, CO presne to
> zpusobuje?
>
> Co to vubec je Segmentation fault? Pokousi se zapast do oblasti pameti do
> ktere nema pristup? Muze to byt zpusobeno i nejakym jinym nastavenim
> serveru, ktere na prvni pohled s apache nesouvisi?
>
> apache (2.x) i php (4.x.x) mam nejnovejsi stable verze.

Muze to byt HW problem (zkuste memtest86.com aspon pres noc).

Pokud hledate, pak si pomoci ulimit nastavte neomezenou velikost core,
spustte Apache a pak na core postvete gdb.

Mozna budete muset toho Apache prelozit s ladicimi informacemi, abyste
se dozvedel vice.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz