Samba bez named

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Neděle Prosinec 14 15:48:30 CET 2003

On Sun, 14 Dec 2003, Vít Burda wrote:

> Nevíte někdo, jak rozchodit sambu bez nutnosti spustit named. Měl jsem
> nainstalovaný a spuštěný named, teď ho již nepotřebuji, tak jsem ho
> vypnul a přestala mi jít samba. Nevíte někdo, co s tím?

Samba named ke sve cinnosti nepodrebuje. Co myslite tim "prestala mi jit
samba". Na vas dotaz tak, jak jste ho poslal, se neda rozumne odpovedet.

Zkuste, nez se budete dale ptat, trochu podrobneji situaci prozkoumat, bud
to vyresite, nebo alespon budete schopny napsat vice informaci.

-- Honza Houstek