apache segfault

Peter Luciak peter na luciak.org
Neděle Prosinec 14 15:42:17 CET 2003

On Sun, Dec 14, 2003 at 01:28:26PM +0100, dd na daemond.com wrote:
> Z nejakeho duvodu mi obcas apache padne s chynou segmentation fault (11).
>
> Je mozne z nejakeho logu nebo odnekud vycist, jestli to nezpusobuje nejaky
> modul? (php, suexec, a cojavimco) Nebo resp. odnekud vycist, CO presne to
> zpusobuje?

	strace by mozno pomohol... dajte ho straceovat do suboru a potom
pozrite ten subor, niekde ku koncu bude mozno daco zaujimave...

> apache (2.x) i php (4.x.x) mam nejnovejsi stable verze.

	Dakde som cital ze PHP sa neznasa dobre s Apachom 2 a ze sa to
neodporuca, ale neviem co je na tom pravdy

> Tomas Matejicek

bye
Peto
--
Peter `cuco' Luciak 		ICQ: 177414624
peter na luciak.org 		jabber://cuc0@jabber.sk

Přijde muž do zpovědnice a říká:
	"Otče, právě jsem souložil s manželkou svého přítele, zhrešil jsem?"
Ze zpovědnice se ozve:
	"RTFM!"