Qmailadmin - neoveruje hesla

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 15 00:45:38 CET 2003

> nainstaloval jsem vpopmail a qmailadmin - vse jsou nove verze a
> qmailadmin me neoveruje hesla. Jiz jsem to nekolikrat instaloval a vzdy
> zatim bez problemu. Muzete me zkusit natuknout spravnym smerem, proc by
> to nemelo jit a jak to opravit? Zajimave je, ze vpopmail jako takovy jde
> bez problemu, overuje mi jak pop3, tak i courier imap, cili spis vidim
> problem v tom qmailadminu, ale netusim kde a proc. Qmailadmin zkratka
> nabehne a po zadani domeny a hesla proste stavkuje....

Musite byt hodne naivni, kdyz se domnivate, ze na zaklade takoveho mailu
bude nekdo jiny tusit neco vic nez vy. Maximalne se tu muze najit nejaka
dobra duse, ktera zacne klast doplnujici dotazy, coz ji tedy vubec
nezavidim.

A zkuste to spis v mta na linux.cz, lze ocekavat, ze ochota zabyvat se vasim
prispevkem tam bude o dost vyssi (alespon nebude OT).

-- Honza Houstek