Problem: touchpad pusobi mrznuti

Honza Houstek houstek-lists na utf.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 15 01:22:13 CET 2003

> Zdravim,

Ja tez!

> pri instalaci Linuxu na notebook (Acer Aspire 2003wlmi) jsem narazil na

Tak vidim, ze sis konecne nejaky nb vybral.

> problem: kdyz zacnu pouzivat touchpad (Synaptics), vsechno zmrzne (=>
> muzu jedine tvrde vystoupit a nastoupit) .. stane se to vzdy po par
> sekundach (parkrat pohnu kurzorem, nekdy stihnu i kliknout) a to pri
> pouziti gpm i v Xech. Nevite v cem by mohl byt problem? (pouzivam kernel
> 2.4.20-gentoo-r9, v Mouse Support mam zaple "PS/2 mouse ..")

Zkus pouzit primo driver na synaptics. Nevim z hlavy URL, ale da se to
snadno vygooglit (synaptics, xfree, linux). Me s tim fungovaly zatim
vsechny touchpady a to vcetne takovych ptakovin jako detekce dvou a tri
prstu (misto prostredniho a praveho tlacitka).

-- Honza Houstek