Squirrelmail - cestina

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Pondělí Prosinec 15 11:33:08 CET 2003

>   jeste takovy rychly dotaz, jak prinutit squrrelmail (posledni
>   verze), aby behal Cesky? V konfiguraci jsem mu nastavil locales na
>   cs_CZ a nic, stale anglicky, pouze napoveda je cesky, takze me to
>   trochu mate...

stravil som na tom peknych par hodin a potom som sa na to vysr*l. aj ked som
ho editaciami konfigurakov a uzivatelskych nastavebni prinutil chodit cesky,
chodil tak len chvilami. po refreshi sa prepinal nahodne do anglictiny, a
podobne. pytal som sa aj v konfere, vyskusal som rozne rady, nepomohlo. nahodte
horde imp alebo nieco ine.