squid - vycisteni cache

mardon mar.don na seznam.cz
Pondělí Prosinec 15 13:58:55 CET 2003

Hello Peter,

PS> cau

PS> Mimochodom, je dost mozne, ze aj ked toto pomoze, ide o chybu v aplikacii (bud
PS> clienta alebo servra).

To je presne co si myslim ja, ale abych vzala dodavateli argument z
pusy udelam mu radost a vycistim cache a ejhle problem pretrvava.

Jakmile se vyskytne problem tak dodavtel hleda chybu v linuxovem
squidu, notanene pokud preferuji platormu MS.

--
Best regards,
 mardon                            mailto:mar.don na seznam.cz