nfs versus coda

Petr Vanek vanous na penguin.cz
Úterý Prosinec 16 01:42:53 CET 2003

zdravim,

laicka otazka:

chystam se propojit Xclient server s Xserver clientem :-) tak, aby si
client namountil $home. tak jsem si sel prelozit si modul pro nfs a
vidim tam jeste coda modul - mam to na 10Mbit lokalni sit, nfs znam,
codu ne, byla by coda pro mne nejalkou vyhodou? extremni zabezpeceni
nepotrebuji, kesovani taky moc ne.. co na to znalci? jinak zustanu u
nfs...

diky
--

bye