Geforce4 a tvout - par nejasnosti

Ondrej Puzman puzmano na volny.cz
Úterý Prosinec 16 10:40:21 CET 2003

> - karta je zrejme spatne odrusena, na obrazovce mam jeden sedobily pruh,
> ktery se moc rychle nepohybuje, takze mi to pripada jako ruseni 50Hz ze
> site ( treba z videokamery to nedela). Jde to nejak odstranit ?

Zkousel jste od televize odpojit antenu behem prehravani z pocitace
(vytahnout antenni kabel fyzicky z konektoru televize)?

Pokud je pripojena antena a zroven video vystup pocitace, tak je velka
nadeje :) na vznik zemni smycky a to dela popsany efekt.
Pokud nepomuze ani tohle, tak bych kartu reklamoval.

       Ondrej Puzman