nacteni obrazku do DB v PHP

MaReK Penguin Olšavský orsm na atlas.cz
Úterý Prosinec 16 10:43:42 CET 2003

Pavel Stehule napsal(a):

> Zdravim
>
> podivejte se na
> http://www.janik.cz/Clanky/PHP_a_Large_Objecty_v_PostgreSQL/PHP_a_Large_Objecty_v_PostgreSQL.pdf
>
> Nevim ale jak Vam tento link pomuze. Resi se tam sice ukladani obrazku do
> databaze, ale do PostgreSQL. Navic clanek je uz trochu neaktualni.
>
> Pavel Stehule
^^^Jo, myslím, že po pár úpravách na MySQL to fungovat bude, ale zajímal
by mě důvod proč to dělat takto a ne soubor+odkaz. Myslím si, že to není
dobrý přístup. Malinko mě programování zajímá a tohle mi přijde nečisté
a do budoucna (s přibývajícími daty) kontraproduktivní.
	Omlovám se za to prase, ale první co mě napadlo, když jsem to viděl
bylo to, že je to čuňačina... Zkuste se zamyslet, jestli máte OPRAVDU
závažný důvod pro ukládání binárních dat do databáze.
	Kdysi jsem spolupracoval na jednom webu (http://abante.cz) a toto byla
první varianta ukládání rotek, kterou jsme zkoušeli... Mnohem zkušenější
programátor mi poradil soubor+odkaz a zaplať panbůh za to... Bohužel
jsem nebyl schopen zajistit grafiku, tak web převzal někdo jinej...

--
MaReK "Penguin" Olšavský
ICQ#: 160 178 925