nacteni obrazku do DB v PHP

Mirek Novak mirek.novak na auto.cz
Úterý Prosinec 16 13:27:02 CET 2003

Tento thread je, svym zpusobem, typicky. "A" se zepta na _konkretni_ vec
  a zbytek abecedy mu zacne vysvetlovat jak je to spatne, aniz by mu
kdokoli na jednoduchy dotaz jednoduse odpovedel. Naopak se vrhnou na
sebe navzajem :)

$data_obrazku = file_get_contents('<cesta k obrazku>');

// - obrazek je v retezci $data_obrazku, funkce je v PHP 4.3.0+
// - ve starsich verzich resit pres fOpen();fRead();fClose() viz help na
http://www.php.net/fread
// - promennou dat_obrazku zpracovet funkci add_slashes a vlozit do db

ohledne velikosti vkladanych dat viz. manual k mysql - sekce datove
typy, BLOB. Tam je to podrobnej vysvetleno.

--
Mirek Novak
jabberID: mirek na njs.netlab.cz