CVS a UTF

nakor na volny.cz nakor na volny.cz
Úterý Prosinec 16 16:09:53 CET 2003

Sice jsem tento problem neresil, ale napada mne dosti silene
reseni - prevadet dane texty na escape-unicode. V jave je utilita
native2asci (potom to je klasicky ascii soubor), ale potom by se
to muselo prevadet vzdy :-( No mozna by se na dane soubory dal v
CVS posadit nejaky ten script, ale toto jsou jen moje dohady :-(

     Nakor

--
Stedry tyden na mailVOLNY. Kontrolujte svou schranku kazdy den!