SuSE vs. Debian

Nakor nakor na volny.cz
Úterý Prosinec 16 19:08:31 CET 2003

Ahoj,

osobne jsem vyzkousel RH, Mandrake, Slackware.

Mandrake: krasne se instaluje, dobre se ovlada z uzivatelskeho hlediska,
ale mnoho se clovek nenauci - spise tak pro sekretarku

RedHat: strasne nabubrely a konfigurace je pomerne desiva

Slackware: jednoduchy, jednoduse konfigurovatelny - pro mne to je ta
prava distribuce ;-) Ted si ovsem pohravam s myslenkou, ze by nebylo
spatne si prubnout LFS ;-)

	Nakor

P.S. Mozna na podivani, co vsechno existuje pod Linuxem a na to kovy
zakladni obrazek by mohl dobre poslouzit Knoopix - na jeho CD je hodne
aplikaci, takze clovek si zjisti, co mu vyhovuje.