SuSE vs. Debian

Martin Damasek md.konf na centrum.cz
Úterý Prosinec 16 23:06:54 CET 2003

On Tuesday, December 16, 2003, Martin Hudec wrote:

Zdravim,

Kdyz ja bych rekl, ze na live distribuci se toho clovek moc nenauci.
Mozna pro UPLNY zacatek, aby clovek vubec vedel, jak linux vypada, ale
pokud uz nekdy nejaky unix-like system videl a treba i na nekterem
trosku delal, tak myslim, ze to chce neco nainstalovat. Pak teprve
muze clovek trochu zkouset.

Ja zacinam s Debianem (prechazim z RedHatu, ktery znam pomerne dobre)
a asi bych moc nerekl, ze je pro zacatecnika uplne vhodny, i kdyz me
se treba moc libi.

Podle me je pro zacatecnika system hlavne nainstalovat. A jakou ma pak
uz distribuci neni uplne dulezite - proste bude zkouset a hrat si.
Postupne prijde na to, co mu vyhovuje. Takze dle meho nazoru je
favorit Mandrake, ac ja osobne jsem ho nikdy moc netestoval - jen asi
2x jsem ho zkusil nainstalovat a chvilicku pokoukat. Ale jednoduchost
instalace je opravdu znat. Ani RH na tom neni spatne. Ale ted bohuzel
uz bez podpory ;(

Tot muj nazor...

> Alebo :).... netusil som ze Slack ma tiez live.... nemam s nim ziadne
> skusenosti. Kazdopadne je jedno aka, ale nejaka live distro je v tomto
> pripade podla mna to najlepsie. Resp. tak by som postupoval ja :).

bye Martin Damasek