SuSE vs. Debian

Kovar Jan jan.kovar na onsemi.cz
Středa Prosinec 17 09:18:01 CET 2003

No pokud jste linuxem netknuty a nemate zkusenosti s programovanim, tak na
rozdil od kolegu bych vrele doporucil zacit s nejakou klikaci distribuci.
Klidne Suse, kdyz jste ho jmenoval. Pripadne Mandrake nebo muj oblibeny
Redhat. A postupne se muzete zacit ucit delat veci, na ktere pouzivate
klikaci nastroje, pomoci uprav konfiguracnich souboru. Az si budete
jistejsi, tak muzete prejit na neco narocnejsiho jako treba Debian. A
pokracovat dal az k distribucim, ktere vam kolegove doporucovali v
predchozich mailech. Otazka je, jestli vam jde o zvladnuti linuxu efektivni
metodou (od jednodussiho k slozitejsimu) nebo ideologicky cistou (nikdy
nesahnout na klikaci nastroj). ;-)

TNX