A7N8X DeLuxe - jak rozhodit sit a USB?

Roman Vasicek rv na petamem.com
Středa Prosinec 17 10:20:04 CET 2003

Zdravim,
 pouzivam SuSE 8.2 a pred nakupem noveho HW jsem se dival jak je na tom tato
deska. V HW databazi maji uvedeno 'full'. Bohuzel se mi nedari rozbehnout sit
a USB. Deska ma nForce2 chipset. Predpokladal jsem mensi problemy s 3com
sitovkou (3C920B), pro kterou jsem alespon natahl ovladac, ale ani ping
neprojde a v logu je neco o tom, ze bylo vyvolano preruseni, ale odchytil jej
pravdepodobne nekdo jiny...? Pro tu druhou sitovku ani nevim jaky modul bych
mel zkusit :-(

 USB se tvari ok jen do te doby, nez neco pripojim (zkousel jsem fotak a
flashdisk). Radic je OHCI a v logu nachazim hlaseni, ze 'device does not
support new address'.

 Kde je chyba a co musim nastavit/zmenit aby to slapalo?

--
 best regards
  Ing. Roman Vasicek

 software developer
 PetaMem s.r.o., Ocelarska 1, 190 00 Praha 9 - Liben, Czech republic
 http://www.petamem.com/