libapache_csacek - RedHat, Trustix

lists na radio.cz lists na radio.cz
Středa Prosinec 17 10:28:39 CET 2003

On Wed, 17 Dec 2003, Milan Kerslager wrote:

> Modul pro prekodovani se pouzival proto, ze si browsery neumely poradit
> s narodnima abecedama nebo ze browser posilal data v jinem kodovani, nez
> je ocekaval skript.
>
> Dnes staci, kdyz mate aktualni prohlizec, server nedava do hlavicek HTTP
> informaci o kodovani a kodovani je obsazeno v META v hlaviccte HTML
> stranky. Pripadne muze server kodovani v HTTP hlavicce poskytnout (diky
> AddDefaultCharset), pak ale vsechny stranky na serveru musi byt v
> prislusnem kodovani.

Myslim, ze csacek stale vyuziti ma.

Ja jsem nucen pouzivat csacek na prekodovani textove podoby webu z
iso-8859-2 do windows-1250 kvuli PDA (konkretne nektere PocketPC a dokonce
i Palmy), ktere v jistych pripadech neumi zobrazit iso-8859-2.

Takze pro me ma csacek smysl i v dnesni dobe. Nebo je nejaky jednodussi
zpusob?

S pozdravem
Honza Moravec